Saturday, April 19, 2014

Pinjamkan hipokrit mu

Dan sekarang aku tersedar sesuatu
Walaupun aku boleh tersenyum lebar
Tergelak kasar juga ketawa sakan,
Aku tahu aku tak mampu menipu.......

Bila segala percaturan yang aku sedang mainkan bersaksikan penulisan aku sendiri.


Ah ajar aku untuk jadi hipokrit dalam menulis kerna realiti penuliasan ini ternyata bikin kabut satu hati itu!

Friday, April 18, 2014

Lelaki memang macam tu

Kau boleh lari jauh dari realiti.Tapi hakikatnya kita tahu.Tuhan pun tahu segala-galanya.Apa yang dah jadi,apa yang tak boleh di kembalikan,apa yang telah punah.

Sama ada kau menuding ke arah aku,atau katakan saja aku yang bersalah dalam apa pun segi permasalahan ini,silakan.Kau boleh tutup segala cacat cela kau sendiri,tapi aku tahu kebenaran segalanya.

Yang pahit,aku telan.Yang sakit,aku rasa.Yang perit,aku tetap akan bangkit. 
Seorang diri,ada kau tahu?

Sibuk berfoya-foya,bermesra-mesra,bercuti berdua,bersuka-ria hahahahahahahahahahaha waktu tu kau tahu aku menderita macam mana?

Bro,lunyai bro lunyai.
So skang bagi aku hepi lah pulak.Bosan doh lakonan kau ni.Masokis

Wednesday, April 2, 2014

Tolong tadahkan?

Kilang air mata hampir lumpuh.Catuan air juga perlu di lakukan secara besar-besaran.

Siapa ada tong yang paling besar?Nak pinjam!

Jangan begitu "terlalu"

Kenapa selalunya kau yang terlalu?
Kau selalu terlalu dalam banyak hal.
Kau yang paling terlalu untuk semua.


Keterlaluankah aku dengan sifat "terlalu" aku ini?