Sunday, October 19, 2014

:)

"Weh geng, hang rasa dia serius ke dengan hang? Setakat ayat-ayat manis lelaki aku pun boleh simbah kat hang"

Tiap kali aku pegang tangan dia, aku tahu dia tak tipu. Tiap kali aku pandang dan dia balas dengan senyuman, aku tahu dia jujur. Tiap kali aku peluk dia, aku tahu dia tak sanggup untuk lepaskan aku walaupun dia tahu kami takkan selama-lamanya ada. Walaupun kami tahu cita-cita kami cuma dalam mimpi.





Geng, I don't trust sweet words. Dia pun jarang sembang dengan aku. Kami tak de masa nak borak-borak panjang-panjang. Peace yo. 

Monyet & his secret love

"I rasa tu cinta monyet you jelah"

"Cinta monyet? Hm.. I don't think so"

"Why? Alah suka-suka zaman sekolah, well it happens to everbody"

"Kalau cinta monyet, kenapa I still fikirkan you sampai sekarang? It's almost 7 years and I just can't stop loving you"

"So, you ialah monyet yang duduk kat atas pokok selama 7 tahun tanpa bekalan makanan dan akhirnya harini baru you berani turun bawah? Synonym?"

"Exactly, sayang"

"Tapi, kenapa baru sekarang you berani nak turun bawah dari atas pokok? You pengecut?"

"I bukan pengecut. I takde peluang. Tiap kali I nak turun, ada halangan. Dan, I takut kalau I turun tiba-tiba makanan habis atau pun mungkin ada serigala besar tengah tunggu I kat bawah. At least, finally I berani jugak kan? Better than nothing"

"Better than nothing, but there's nothing we can do about it anymore darling. You dah terlambat"


Ignore if you don't get me.

Saturday, October 18, 2014

This love ain't no epic

"How I wish I could turn back the time. If only I had chance to start over with you. And everything would be different. I never change my mind towards you. I tried to, but there is just something about you that something inside me won't let go of. I can't force myself to stop loving you"


Now, that is just too late. We had no chance to change anything. But I still believe, there is always a hope for us :)

Thursday, October 16, 2014

You're gone

I stay high
I stay higher than before
I stay high all the the time
To keep you off my head

I stay high
I stay so high
To forget that I'm missing you

I stay high
But I am still thinking of you

I'm still missing you even when I sober.
And I think I gotta stay high all my life to avoid myself from missing you.